torsdag 8 maj 2014

Grattiskort

Idag tänkte jag visa några grattis kort som jag har gjort!

Det här kortet gjorde jag när vi var i Torsås på scrappträff för ett tag sen!
Pappret är från Fabscrap, den fina spetsen fick jag för länge sen när vi spelade bingo på en av scrapträffarna! Fjärilen är en dies från Joy tror jag!

 Det här kortet är ganska nygjort, jag köpte en ny kantstans från Martha Stewart som jag ville prova!
Den blev fin så jag är nöjd med mitt inköp :) Pappret kommer från Reprint, det köpte jag på scrappträffen då Kias butik var där och sålde!

Enkel insida med en dies från Spellbinder!!

1 kommentar:

Evas Pyssel sa...

Dina grattiskort är jättevackra. Det är roligt när man hittar de hjälpmedel man tycker om. Usch vad det regnar. det får allt bli lite kortjobb idag.
Kram Eva