fredag 8 maj 2015

Mitt scraprum

Idag tänkte jag visa några bilder från mitt scraprum.

 Jag har ett par olika ytor att sitta vid. Här embossar och stämplar jag för det mesta!
Här har jag även min förvaring med de flesta dekorationer, charms m.m. Jag har köpt lådor som är dubbelsidiga från Biltema till de stora dekorationerna. De små ligger i förvaring som jag har köpt på Cili in Papers.

 Här har jag min symaskin och lite mer material!

 Förvaring av blommor, dessa lådor har jag inhandlat på IKEA och av en scrapkompis. Här har jag även min skrivare och på bänken bredvid står min Cut´n boss och några av mina dies. Har även hängt upp mina band på väggen!

Här finns en del av mina stämplar, snören till paket och mitt PL material. Bredvid står min pappersförvaring!

Här sitter jag för det mesta när jag scrappar, mina textstämplar hänger under hyllan. På hyllan har jag mina 6x6 papper och en del kort som jag har gjort. Bakom bordet har jag ett skoskåp inköpt på IKEA där jag har en del lösa mönstrade papper och 12x12 pappersblock. På det lilla bordet har jag min diesförvaring.

Här hänger en del av mina stansar, resten ligger i hyllan under.
Min Spellbinder maskin står här också.


6 kommentarer:

Anneli Mellstrand sa...

Åhhhhhhhh vilket drömrum du har blev väldigt imponerad av din ordning , superinspirerande nu vill jag ner och göra iordning i mitt rum också ..........kram //Anneli

Evas Pyssel sa...

Även jag säger åhhhhhh vilken ordning och organisation du har .Toppen !!! Det är det jag håller på med hela tiden att hitta optimal förvaring.Du har ett rymligt rum ser det ut som. Härligt !! Mitt är så smalt och svårmöblerat.
Roligt att du visade. Ses snart. Kram Eva

Rebecca sa...

Men gud vilken dör! Det ser verkligen underbart ut och jag kan bara tänka mig så mycket härligt matrial som finns i alla lådor!

Rebecca sa...

Men gud vilken dör! Det ser verkligen underbart ut och jag kan bara tänka mig så mycket härligt matrial som finns i alla lådor!

Anonym sa...

Vilket härligt rum o vilken ordning ett riktigt drömrum....
Kram Gunnie

Sofie sa...

Var kan jag hitta en sådan pappersförvaring? Vill också ha :)