söndag 2 september 2012

Scrappträff

Igår var jag på scrapträff för första gången. Det var jättekul att träffa andra som håller på med samma hobby. Alla var supertrevliga och dagen gick jättefort. Jag ser verkligen fram emot nästa gång som är i Oktober :)

Vi fick en utmaning som Lena hade ordnat. Alla fick ett litet kit med likadana papper och dekorationer m.m.
 Det var jättekul, alla korten blev helt olika. Här kan ni se en bild av alla korten som blev till.  
 
 Så här blev mitt kort!

Mitt kort!

Här är en bild på alla grejer och väskor som fanns på pysselbordet :)

Jag gjorde några kort till som jag kommer att lägga ut under veckan!

2 kommentarer:

Anneli Mellstrand sa...

Hej , tack för i Lördags visst var det mysigt , jag bara älskar sådana här träffar där alla är lika nördar som jag .........nu känner jag igen dig på bilden du har varit inne på min blogg tidigare jättekul att träffa dig ......

Pysselkramar från mig
//anneli

Galenskap och lite allvar sa...

Hej..jag glömde fråga vad du hette när jag träffade dig i lördags men nu hittade jag till din sida. Kul...vilka fina kort du har gjort. Hoppas att vi ses på nästa träff oxå. Det är alltid så roligt att göra saker med andra som har samma intresse.

Ha det gott!

Kram Veronica